Navigoi
Usein kysytyt kysymykset
Alta löydät yleisimmät kysymykset ja vastaukset Cooperscandy.fi-sivustoon liittyen. Jos et löydä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua
Maksu
Kun tilauksesi lähtee varastolta, Klarna lähettää laskun sähköpostiisi. Näet laskusi myös Klarnan sovelluksessa tai heidän verkkosivuillaan – klikkaa tästä kirjautuaksesi sisään.
Valitettavasti emme voi muuttaa maksutapaa tilauksen lähettämisen jälkeen. Jos haluat muuttaa maksutapaa ennen tilauksen lähettämistä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Näin voimme tarkastaa, onko tilauksen peruuttaminen vielä mahdollista, jotta voit tehdä uuden tilauksen.
Valitettavasti verkosta löytyy monia alennuskoodeja, jotka ovat keksittyjä tai vanhentuneita. Valitettavasti emme voi hallita näiden sivujen sisältöä.
Valitettavasti emme voi hyväksyä maksua PayPalin kautta. Teemme yhteistyötä Klarnan kanssa. He tarjoavat monia maksutapoja, kuten Swish, verkkopankkimaksu, lasku, osamaksu jne.
Tuotteet
Myymme vain varastossa olevia tuotteita. Voit kuitenkin saada automaattisen sähköposti-ilmoituksen, kun tuote on jälleen varastossa. Tilaa muistutus klikkaamalla MUISTUTUS-painiketta, jonka löydät loppuunmyytyjen tuotteiden tuotesivuilta.
Vähittäiskauppiaat käyttävät useimmiten lyhyt päiväys -merkintää ilmoittaakseen, että tuotteen parasta ennen -päivämäärä lähestyy. Ei kuitenkaan ole ohjeita/vaatimuksia sille, milloin lyhyt päiväys -merkintää on käytettävä. Meillä Coopers Candylla on omat rutiinimme ja merkitsemme kaiken, minkä parasta ennen -päivämäärä on 20 päivän sisällä. Tämä mainitaan tuotenimessä muodossa (BF: VV-KK-PP). Yleensä jätämme tuotteille 30+ päivää parasta ennen -päiväykseen.
Tilaus
Joskus asiat menevät pieleen ja sellaista sattuu. Jos haluat poistaa tuotteen, voimme tehdä muutoksia niin kauan kuin tilausta ei ole alettu pakata. Ota meihin välittömästi yhteyttä ja kerro tilausnumerosi, niin teemme parhaamme.
Valitettavasti emme voi lisätä tuotteita tilaukseen. Vaihtoehtona on, että peruutamme tilauksen ja voit tehdä uuden tilauksen niin kauan kuin ensimmäistä tilausta ei ole lähetetty.
Jokainen valmiiksi tehty ja hyväksytty tilaus luo automaattisen tilausvahvistuksen. Yleisin syy tilausvahvistuksen saamatta jäämiseen on se, että tilauksen yhteydessä on syötetty väärä sähköpostiosoite. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua.
Joskus saattaa käydä varastovirhe, jolloin tuotetta näyttää olevan enemmän varastossa, kuin mitä sitä todellisuudessa on. Tämä voi johtua esimerkiksi myymälävarkauksista myymälöissämme, koska ne jakavat saman varaston verkkokaupan kanssa. Jos tuotteella on vain pieni vaikutus tilaukseesi, poistamme sen. Tämä johtuu siitä, että meillä on pitkät toimitusajat Yhdysvalloista, emmekä voi taata, milloin tuotetta saapuu lisää (toimitusajat ovat noin 2-16 viikkoa). Emme koskaan veloita tilauksesta poistamistamme tuotteista, vaan vain siitä mitä lähetämme.
Emme valitettavasti voi ottaa palautuksena elintarvikkeita, sillä niillä ei ole peruutus- tai palautusoikeutta.
Karkkien laatu on meille tärkeää. Siksi tuotteemme varastoidaan omissa varastoissamme säännöstemme ja valvontamme alla. Kun tuote lähtee varastoltamme ja on ollut yksityisasiakkaan kotona, emme voi enää taata, että tuotetta on säilytetty oikein.
Turvallisuutesi vuoksi esimerkiksi varastollemme noutamattomana palautuvat tuotteet tuhotaan välittömästi eikä niitä myydä edelleen.
Toimitus
Pyrimme lähettämään tilauksesi arkipäivinä 24 tunnin sisällä sen vastaanottamisesta (ma-pe). Heti kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiisi automaattisen toimitusvahvistuksen, joka sisältää yleensä seurantalinkin ja pakettinumeron.
Me Coopers Candylla uskomme valinnanvapauteen ja siksi tarjoamme useita erilaisia toimitustapoja, kuten Posti/Bring, Postnord, pakettiautomaatit jne. Kaikki nämä ovat yksilöllisesti hinnoiteltuja ja toimituksen hinta on alkaen 4,99 €. Tarjoamme myös ilmaisen toimituksen tietyn suuruisille tilauksille
Jos haluat välttää toimituskulut, sinun on valittava ilmainen toimitustapa. Tarjoamme ilmaisia toimitustapoja vain, kun ostoskorissa olevat tuotteet ylittävät 99 €. Mikäli tilauksen summa on vähemmän, ilmaiset toimitustavat eivät näy kassalla.
Jos haluat lähettää tilauksen muuhun kuin omaan osoitteeseesi, täytä osoitetietosi kassalla normaalisti, napsauta "Vaihtoehtoinen toimitusosoite" ja lisää osoite, johon paketti lähetetään. Jos haluat lähettää tilauksen toiseen osoitteeseen, et voi valitettavasti valita laskua maksutavaksi.
Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostiin seurantalinkin kuriirin verkkosivulle, josta voit seurata pakettisi kulkua. On normaalia, että paketin tilan päivittyminen kestää muutaman tunnin. Poikkeuksia ovat pienet paketit, jotka lähetetään kirjeinä. Niitä ei voi seurata.
Voit myös seurata pakettia sovelluksilla, kuten Postnord, Posti, Budbee jne
Joskus asiat eivät mene niin kuin pitäisi, mikä on ikävää! Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua. Jotta voimme käsitellä viestisi nopeammin, ilmoitathan tilausnumerosi ja mahdollisimman paljon tietoa ongelmasta, kuten kuvat mahdollisista virheistä.
Valitettavasti emme voi peruuttaa käynnissä olevia toimituksia – paketti on noudettava
Jos et nouda tilaustasi, paketti palautetaan meille noutamattomana pakettina. Sinulta veloitetaan tällöin 20 € noutamatta jääneestä paketista aiheutuvista kustannuksista. Teemme tähän poikkeuksen vain esteiden kohdalla, jotka ovat todistettavissa lääkärintodistuksella.
Muita kysymyksiä
Uutiskirjeen lopussa on linkki uutiskirjeiden tilauksen lopettamiseen.
Valitettavasti meillä ei ole fyysistä myymälää – kaikki ostokset tehdään verkossa.
Karkkien laatu on meille tärkeää. Siksi tuotteemme varastoidaan omissa varastoissamme säännöstemme ja valvontamme alla. Kun tuote lähtee varastoltamme ja on ollut yksityisasiakkaan kotona, emme voi enää taata, että tuotetta on säilytetty oikein. Turvallisuutesi vuoksi esimerkiksi varastollemme kuljetusvirheen vuoksi palautuvat tuotteet tuhotaan välittömästi eikä niitä myydä edelleen.